Pénzügyi munkatárs

-
-
Budapest
V. kerület
Adminisztráció / Irodai munka,Pénzügy / Számvitel
Beosztott
Teljes munkaidő
Gyorsan fejlődő, tőkeerős ügyfelünk megbízásából keresünk Back Office területre, Pénzügyi munkatársat.
• A területekről érkező beszerzési igények rögzítése, koordinálása és engedélyeztetése vállalat irányítási rendszerben
• A beérkezett belföldi és külföldi számlák kezelése, a kapcsolódó dokumentáció teljeskörű adminisztrálása
• A számlák rögzítése megadott séma alapján és továbbítása könyvelés felé
• Házipénztár kezelés és annak nyilvántartása
• Belső kapcsolattartás a részlegekkel és a beszerzésekért felelős munkatársakkal
• Adminisztrációs feladatok ellátása, saját belső vállalatirányítási rendszer feltöltése adatokkal
• Sales terület adminisztrációs feladatainak támogatása
• Egyéb ad hoc feladatok (nyilvántartások, kimutatások készítése stb.)
• Alapszintű pénzügyi, számviteli ismeretek, hasonló területen szerzett 1-3 éves tapasztalat
• Magabiztos angol nyelvismeret szóban és írásban
• Önálló munkavégzés, precizitás, rendszerszemlélet
• Vállalatirányítási rendszer elsajátítására való hajlandóság
• Microsoft Office 365 felhasználói szintű ismerete (Word, Excel, Power Point, Outlook stb.)
Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését, keresse fel kollégánkat:
Mózes Zsófia
+36 30 905 7307
zsofia.mozes@experis.hu
10789
Manpower Bp - Capital Square